Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Kunder som onboarder seg med tema: Tilsyn

Oppfølging av kunde etter gjennomført møte.

Når kunder onboarder seg med tilsyn som tema, eller det kommer henvendelser fra kunder uten PFA/KAM er det viktig å følge denne rutinen:

  • Mottaker av henvendelsen setter seg som KAM/PFA i Metodika og Company Owner i HubSpot.
  • Etter gjennomført møte skal kunden bookes inn i kalenderen til sin faste kontaktperson/PFA.
  • Vi booker møte for kunden her: https://info.avonova.no/onboardingcalendar
    Når ny PFA er bekreftet, endrer vi PFA/KAM/Company owner i Metodika og HubSpot, til riktig person.
  • Dersom vi ikke får onboardet kunden i kalenderen, så sendes bookingkalenderen til kunden, med informasjon om å booke møte med sin faste PFA.
  • Ved årsslutt, må vi skrive årsrapport for de kunder vi står som KAM/Company owner for.

Onboarding med fokus på tilsyn.