Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Instruks salg av enkeltleveranser til ikke-kunder

Rutinen sikrer at forespørsler fra ikke-kunder håndteres effektivt, fra kontraktsopprettelse av kundesenteret til levering og oppfølging av Adminova. Leveransen koordineres via HubSpot med fokus på juridisk korrekthet og struktur.


Rutinen gjelder tjenester som: Helsekontroller, vaksiner og andre enkeltstående tjenester levert av Avonova.


VIKTIG AT ALL KOMMUNIKASJON MELLOM KUNDE OG AVONOVA FREMKOMMER I HUBSPOT PÅ KUNDEKORT.

  1. Forespørsel fra ikke-kunde

          •     Handling: Ikke-kunder kontakter Avonova via telefon eller e-post med ønske om å tilby sine ansatte helsekontroller eller andre tjenester.
          •     Ansvarlig: Kundesenteret.
  2. Opprettelse av kontrakt

          •     Handling: Kundesenteret oppretter en kontrakt i Dealbuilder og sender den ut til ikke-kunden.
          •     Ansvarlig: Kundesenteret.
          •     Kommentar: Kontrakten må sikre at avtalen kun er bindende når leveransen faktisk er utført.

  3. Signering og videresending av kontrakt

          •     Handling: Når kontrakten er signert, sendes den automatisk til Adminova sin pipeline, slik at de oppretter kundekort osv i Metodika
          •     Ansvarlig: Kundesenteret/Dealbuilder.
  4. Varsling til Adminova

          •     Handling: HubSpot sørger for at Adminova får beskjed når kontrakten er signert. Adminova tar kontakt med ikke-kunden for å planlegge og koordinere leveransen.
          •     Ansvarlig: Adminova.
  5. Bestilling av tjenester

          •     Handling: Adminova legger inn bestillinger i relevante systemer for tjenestene som er bestilt (f.eks. vaksiner, helsekontroller) og sørger for at kundekort opprettes i Metodika.
          •     Ansvarlig: Adminova.
  6. Oppfølging og levering

          •     Handling: Adminova følger opp leveransen av tjenestene til ikke-kunden i samarbeid med fagavdelinger og andre relevante avdelinger.
          •     Ansvarlig: Adminova.

    Rutinen gjelder tjenester som:

          •     Helsekontroller, vaksiner og andre enkeltstående tjenester levert av Avonova.

    Tilleggsansvar:

          •     Fagteam: Sikrer at kontraktene i Dealbuilder er oppdaterte og reflekterer juridiske krav om bindende avtaler ved gjennomført leveranse.