Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Rutine for overgang fra Assist til BHT-kontrakt

Denne rutinen sikrer en strukturert og profesjonell overgang fra Assist- til BHT-kontrakt. Den legger til rette for effektiv informasjonsdeling mellom tidligere og nye kontaktpersoner, samtidig som den sikrer at administrative prosesser ivaretas.

  1. Signering av ny BHT-avtale
    Kunden signerer den nye bedriftshelsetjenesteavtalen (BHT), som opprettes av CSM-teamet i Assist.

  2. Overgang fra Assist-avtale til BHT-avtale
    Den eksisterende Assist-avtalen opphører på den avtalte sluttdatoen, samtidig som den nye BHT-avtalen trer i kraft.

  3. Administrasjon av ordre og faktura
    Avtalen overføres automatisk til økonomiavdelingen, som sørger for korrekt behandling av ordre og fakturering. 

  4. Når dette er gjennomført, sendes avtalen automatisk videre til Janne Olsen for fordeling til teamlederne for Key Account Managers (KAM), tidligere Porteføljeansvarlig (PFA) får automatisk varsel per mail i det kunden blir registrert med oppsigelse av assist avtale og igjen når kunde bytter  over til ny avtale på valgt dato. Company Owner i HubSpot blir automatisk nullstilt ved oppsigelse av Assist avtale. 
  5. Koordinering mellom ny KAM og tidligere PFA
    Den nye KAM-en og den tidligere Porteføljeansvarlig (PFA) vurderer behovet for et møte for å dele erfaringer og utveksle informasjon som ikke nødvendigvis er dekket i kundekortene i Metodika og HubSpot. KAM har ansvar for å intiere til dette møte.

  6. Oppdatering av kontaktperson
    Den nye KAM-en setter seg selv som "Owner" både i HubSpot og som kontaktperson i Metodika, og tar deretter kontakt med kunden for å informere om ny kontaktperson i Avonova.