Rutine for overgang fra Assist til BHT-kontrakt
Denne rutinen sikrer en strukturert og profesjonell overgang fra Assist- til BHT-kontrakt. Den legger til rette for effektiv informasjonsdeling mellom tidligere og nye kontaktpersoner, samtidig som den sikrer at administrative prosesser ivaretas.
-
Signering av ny BHT-avtale
Kunden signerer den nye bedriftshelsetjenesteavtalen (BHT), som opprettes av CSM-teamet i Assist. -
Overgang fra Assist-avtale til BHT-avtale
Den eksisterende Assist-avtalen opphører på den avtalte sluttdatoen, samtidig som den nye BHT-avtalen trer i kraft. -
Administrasjon av ordre og faktura
Avtalen overføres automatisk til økonomiavdelingen, som sørger for korrekt behandling av ordre og fakturering. - Når dette er gjennomført, sendes avtalen automatisk videre til Janne Olsen for fordeling til teamlederne for Key Account Managers (KAM), tidligere Porteføljeansvarlig (PFA) får automatisk varsel per mail i det kunden blir registrert med oppsigelse av assist avtale og igjen når kunde bytter over til ny avtale på valgt dato. Company Owner i HubSpot blir automatisk nullstilt ved oppsigelse av Assist avtale.
-
Koordinering mellom ny KAM og tidligere PFA
Den nye KAM-en og den tidligere Porteføljeansvarlig (PFA) vurderer behovet for et møte for å dele erfaringer og utveksle informasjon som ikke nødvendigvis er dekket i kundekortene i Metodika og HubSpot. KAM har ansvar for å intiere til dette møte. -
Oppdatering av kontaktperson
Den nye KAM-en setter seg selv som "Owner" både i HubSpot og som kontaktperson i Metodika, og tar deretter kontakt med kunden for å informere om ny kontaktperson i Avonova.