Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Rutine for kunder tilhørende Rjukan / Notodden området

Fra og med 1/1-24 er Avonova Helse sitt kontor på Notodden og Rjukan ikke lenger i drift. Det betyr at Avonova ikke lenger fra den dato disponerer kontorer eller lokaler på Notodden og Rjukan. 

Helsekontroller:   

Gjennomføres primært i Avonova Helse sine lokaler på Kongsberg eller ute hos kunde. Dersom det planlegges HK ute hos kunde skal lokaler kvalitetssjekkes ihht rutine i Landax. Dersom det er hel dag med HK ute i bedrift og kunde ikke har egnede lokaler og de likevel ønsker lokal leveranse, kan det avklares om kunde vil dekke kostnad for leie av hotellrom eller møterom. Da kan HK gjennomføres nærmere geografisk kundens lokalitet. Reisekostnader og oppmøtesum for HK ute i bedrift tilkommer i tillegg. 

 

Psykososiale leveranser:  

Kan gjennomføres i Avonova Helse sine lokaler på Kongsberg, Drammen og i Hønefoss, digitalt eller ute hos kunde. Dersom det gjelder støttesamtaler, må ansatte komme til Kongsberg eller gjennomføre samtalene digitalt. Støttesamtaler gjennomføres ikke ute hos kunde.   

Andre fagleveranser:   

Gjennomføres i Avonova Helse sine lokaler, digitalt eller ute hos kunde.  

 

Håndtering av kundeklager:  

Dersom kunder opplever de har avtale med Avonova fordi vi har kontor på Rjukan og Notodden; sjekk kontrakt om kontrakten binder oss til å levere tjenester knyttet til lokasjonen. Det er ikke nok at det kun står at bedriften er «tilknyttet bedriftshelsetjeneste» på kontrakt. Dersom dette gjelder  kunder med større avtaler eller andre forhold hvor det er tungtveiende argumenter for å imøtekomme kunde, sendes henvendelsen videre til avtaleansvarlig i Avonova. 

 

  Et bilde som inneholder tekst, Font, algebra, guide

Automatisk generert beskrivelse