Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Rutine for Avbestilling av Helsekontroll (HK) for Assist Kunder

Rutinen beskriver hvordan avbestillinger og uteblivelser fra helsekontroller (HK) håndteres, videre sikrer rutinen tydelig prosess, dokumentasjon og balanse mellom kostnadskontroll og lovpålagte krav.

 

1. Avbestilling innen frist:

Dersom en ansatt avbestiller helsekontrollen (HK) innen fristen, vil den ansatte få tildelt en ny time som faktureres internt uten ekstra kostnader. Dette sikrer at ansatte får nødvendig oppfølging, samtidig som bedriften opprettholder kontroll over kostnadene knyttet til helseoppfølging.

2. Avbestilling etter frist:

Ved avbestilling av HK etter fristen (Avbestilte timer og "ikke møtt"-timer) skal det bookes til ny avtale, dette benyttes volumbestilling til.

Kundesenteret skal ta hensyn til avtalen og sørge for at ny time opprettes innenfor eksisterende rammer.

Det  skal dokumentere at kunden har avlyst/ikke møtt til HK-time og ny time er satt opp, og at denne vil bli belastet etter volumavtalen