Registrering av oppsigelse - BHT
Ved registrering av en oppsigelse på BHT skal følgende punkter utføres:
Metodika: Lag et notat - "Registrert oppsigelse på BHT etter endt avtaletid + dato" Marker med tag #Oppsigelse
I feltet som heter dato, legg inn datoen på når avtalen avsluttes. På den måten blir notatet liggende øverst.
HubSpot:
Lag et notat på kundekortet.
"Registrert oppsigelse på BHT etter endt avtaletid + dato"
Husk å pinne notatet.
VIKTIG
Til venstre på kundekortet:
-Legg inn "deactivation initiated date" - Dato oppsigelsen kom inn til oss
- "Products in termination" - Occupational Health
- "Deactivated date" - dato på når avtalen avsluttes
Send en mail til kunde med bekreftelse på oppsigelsen.
OBS: Send mail til KAM med info om at oppsigelsen er registrert fra dato xxxx. Be KAM om å skrive årsrapporten FØR oppsigelsesdatoen og å fakturere denne FØR oppsigelsesdatoen.
Bruk snippet # BHT INTERN Bekreftelse oppsigelse info til KAM
I ticketen: Endre ticket navnet til «BHT oppsigelse - EKSEMPELBEDRIFT AS»
- Bekreft oppsigelsen til kunden ved å bruke snippet #oppsigelse bht til kunde
Sett dette i emnet: Oppsigelse - EKSEMPELBEDRIFTEN AS
- Lag et notat i ticketen med # BHT INTERN Bekreftelse oppsigelse BHT til Ordre/faktura
Pin notatet.
- Bruk "Transfer" over til Ordre/faktura.
- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, skal den bare avsluttes.
OBS Hvis kunden er gammel HMS interaktiv; ikke send mail til KAM og salg.interactive, kun avslutt abonnement i BRP og bekreft dette i en epost til kunden.
Gjennomfør kundesenter sine oppgaver i hubspot
Oppdatert: 05/09/2024