Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Registrering av oppsigelse - BHT

Ved registrering av en oppsigelse på BHT skal følgende punkter utføres:

 

Metodika: Lag et notat -  "Registrert oppsigelse på BHT etter endt avtaletid + dato" Marker med tag #Oppsigelse

I feltet som heter dato, legg inn datoen på når avtalen avsluttes. På den måten blir notatet liggende øverst.


HubSpot:

Lag et notat på kundekortet.

"Registrert oppsigelse på BHT etter endt avtaletid + dato"

Husk å pinne notatet.

 

VIKTIG

Til venstre på kundekortet:

-Legg inn "deactivation initiated date" - Dato oppsigelsen kom inn til oss

- "Products in termination" - Occupational Health

- "Deactivated date" - dato på når avtalen avsluttes

 

Send en mail til kunde med bekreftelse på oppsigelsen.

 

OBS: Send mail til KAM med info om at oppsigelsen er registrert fra dato xxxx. Be KAM om å skrive årsrapporten FØR oppsigelsesdatoen og å fakturere denne FØR oppsigelsesdatoen. 

Bruk snippet # BHT INTERN Bekreftelse oppsigelse info til KAM



I ticketen: Endre ticket navnet til «BHT oppsigelse - EKSEMPELBEDRIFT AS»

 - Bekreft oppsigelsen til kunden ved å bruke snippet #oppsigelse bht til kunde

Sett dette i emnet: Oppsigelse  - EKSEMPELBEDRIFTEN AS 

- Lag et notat i ticketen med # BHT INTERN Bekreftelse oppsigelse BHT til Ordre/faktura

Pin notatet.

- Bruk "Transfer" over til Ordre/faktura.

 

- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, skal den bare avsluttes.

 

OBS Hvis kunden er gammel HMS interaktiv; ikke send mail til KAM og salg.interactive, kun avslutt abonnement i BRP og bekreft dette i en epost til kunden.
Gjennomfør kundesenter sine oppgaver i hubspot

 

Oppdatert: 05/09/2024