Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Registrere oppsigelse - Assist

Ved registrering av en oppsigelse på Assist skal følgende punkter utføres:

 

Kontoadmin: Legg inn dato for deaktivering av kontoen. Trykk «Lagre»

 

Metodika: Lag et notat -  "Registrert oppsigelse på Assist etter endt avtaletid + dato+  " Marker med tag #Oppsigelse

I feltet som heter dato, legg inn datoen på når avtalen avsluttes. På den måten blir notatet liggende øverst.


HubSpot:

Lag et notat på kundekortet.

"Registrert oppsigelse på Assist etter endt avtaletid + dato"

Husk å pinne notatet.

 

VIKTIG

Til venstre på kundekortet:

-Legg inn "deactivation initiated date" - Dato oppsigelsen kom inn til oss

- "Products in termination" - Assist 

- "Deactivated date" - dato på når avtalen avsluttes

 

OBS: PFA får automatisk varsel fra HubSpot ved bytte av produkt/fjerning av produkt. De får mail den dagen det gjøres endring (initiated date) og 3 dager før dectivated date.



I ticketen: Endre ticket navnet til «ASSIST oppsigelse – - EKSEMPELBEDRIFT AS»

 - Bekreft oppsigelsen til kunden ved å bruke snippet #oppsigelse Assist til kunde (hvis det ikke allerede er gjort)

Sett dette i emnet i eposten til kunden: Oppsigelse  - EKSEMPELBEDRIFTEN AS 

- Lag et notat i ticketen med # BHT INTERN  oppsigelse til ordre/faktura

Pin notatet.

- Bruk "Transfer" over til Ordre/faktura.

 

- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, skal den bare avsluttes.

 

OBS Hvis kunden er gammel HMS interaktiv; ikke send mail til KAM og salg.interactive, kun avslutt abonnement i BRP og bekreft dette i en epost til kunden.
Gjennomfør kundesenter sine oppgaver i hubspot

 

Oppdatert: 28/11/2024