Registrere oppsigelse - Assist
Ved registrering av en oppsigelse på Assist skal følgende punkter utføres:
Kontoadmin: Legg inn dato for deaktivering av kontoen. Trykk «Lagre»
Metodika: Lag et notat - "Registrert oppsigelse på Assist etter endt avtaletid + dato+ " Marker med tag #Oppsigelse
I feltet som heter dato, legg inn datoen på når avtalen avsluttes. På den måten blir notatet liggende øverst.
HubSpot:
Lag et notat på kundekortet.
"Registrert oppsigelse på Assist etter endt avtaletid + dato"
Husk å pinne notatet.
VIKTIG
Til venstre på kundekortet:
-Legg inn "deactivation initiated date" - Dato oppsigelsen kom inn til oss
- "Products in termination" - Assist
- "Deactivated date" - dato på når avtalen avsluttes
OBS: PFA får automatisk varsel fra HubSpot ved bytte av produkt/fjerning av produkt. De får mail den dagen det gjøres endring (initiated date) og 3 dager før dectivated date.
I ticketen: Endre ticket navnet til «ASSIST oppsigelse – - EKSEMPELBEDRIFT AS»
- Bekreft oppsigelsen til kunden ved å bruke snippet #oppsigelse Assist til kunde (hvis det ikke allerede er gjort)
Sett dette i emnet i eposten til kunden: Oppsigelse - EKSEMPELBEDRIFTEN AS
- Lag et notat i ticketen med # BHT INTERN oppsigelse til ordre/faktura
Pin notatet.
- Bruk "Transfer" over til Ordre/faktura.
- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, skal den bare avsluttes.
OBS Hvis kunden er gammel HMS interaktiv; ikke send mail til KAM og salg.interactive, kun avslutt abonnement i BRP og bekreft dette i en epost til kunden.
Gjennomfør kundesenter sine oppgaver i hubspot
Oppdatert: 28/11/2024