Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Registrere konkurs

Dersom kunden fikk utsendt en faktura i forkant av konkursen, er denne fakturaen gjeldende.

 

Man finner dato på registrert konkurs på Brønnøysundregisteret.

 

Vi er alltid nødt til å sjekke om konkursen /avviklingen /slettingen er registrert i Brreg for at det skal være gyldig. 

Se mer informasjon rundt konkurs/avvikling/sletting her: https://help.avonova.no/no-no/knowledge/assist-sletting-/avvikling-/-konkurs

 

Kontoadmin (kun for Assist): Legg inn dato for deaktivering av kontoen. Trykk «Lagre»

 

Metodika: Lag et notat -  "Registrert konkurs i brreg + dato  " Marker med tag #Oppsigelse

I feltet som heter dato, legg inn datoen på når avtalen avsluttes. På den måten blir notatet liggende øverst.


HubSpot: 

Lag et notat på kundekortet.

"Registrert konkurs i brreg + dato"

Husk å pinne notatet.

 

- Send en mail til PFA/KAM med info om at de kan slutte å følge opp bedriften da de er registrert konkurs.

 

VIKTIG
Til venstre på kundekortet:

-Legg inn "deactivation initiated date" - Dato oppsigelsen kom inn til oss

- "Products in termination" - Assist 

- "Deactivated date" - dato på når avtalen avsluttes

 

Se om du kan finne opprinnelig ticket på signering av avtale "NO - Assist BEDRIFT AS" - endre ticketsstatus til "avsluttet".

 



I ticketen: Endre ticket navnet til «ASSIST konkurs – - EKSEMPELBEDRIFT AS»

- Lag et notat i ticketen med # BHT INTERN  oppsigelse til ordre/faktura - få frem at det gjelder en konkurs

Pin notatet.

- Bruk "Transfer" over til Ordre/faktura.

 

- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, skal den bare avsluttes.

 

Oppdatert: 06/09/2024