Registrere konkurs
Dersom kunden fikk utsendt en faktura i forkant av konkursen, er denne fakturaen gjeldende.
Man finner dato på registrert konkurs på Brønnøysundregisteret.
Vi er alltid nødt til å sjekke om konkursen /avviklingen /slettingen er registrert i Brreg for at det skal være gyldig.
Se mer informasjon rundt konkurs/avvikling/sletting her: https://help.avonova.no/no-no/knowledge/assist-sletting-/avvikling-/-konkurs
Kontoadmin (kun for Assist): Legg inn dato for deaktivering av kontoen. Trykk «Lagre»
Metodika: Lag et notat - "Registrert konkurs i brreg + dato " Marker med tag #Oppsigelse
I feltet som heter dato, legg inn datoen på når avtalen avsluttes. På den måten blir notatet liggende øverst.
HubSpot:
Lag et notat på kundekortet.
"Registrert konkurs i brreg + dato"
Husk å pinne notatet.
- Send en mail til PFA/KAM med info om at de kan slutte å følge opp bedriften da de er registrert konkurs.
VIKTIG
Til venstre på kundekortet:
-Legg inn "deactivation initiated date" - Dato oppsigelsen kom inn til oss
- "Products in termination" - Assist
- "Deactivated date" - dato på når avtalen avsluttes
Se om du kan finne opprinnelig ticket på signering av avtale "NO - Assist BEDRIFT AS" - endre ticketsstatus til "avsluttet".
I ticketen: Endre ticket navnet til «ASSIST konkurs – - EKSEMPELBEDRIFT AS»
- Lag et notat i ticketen med # BHT INTERN oppsigelse til ordre/faktura - få frem at det gjelder en konkurs
Pin notatet.
- Bruk "Transfer" over til Ordre/faktura.
- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, skal den bare avsluttes.
Oppdatert: 06/09/2024