Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Metodika - nye prislister

Svare kunder med snippet #prislister

Vi kan godt forstå at du som kunde stiller spørsmålstegn ved denne endringen og lurer på verdien av tjenesten. Vi refererer for øvrig til vår kundekommunikasjon sendt ut 30.01.24, der vi forklarer innføring av nye prislister, og at man vil kunne oppleve en endring av prispunkt da man nå inkluderer for- og etterarbeid i leveransen.

Vi har også vært opptatt av å sikre at tjenestene våre reflekterer bedriftshelsetjenestemandatet og endringene i regelverket som trådde i kraft 01.01.2023.Våre leveranser er nå stykk priset, der alt arbeidet som inngår i leveransen er inkludert i prisen, arbeid vi kanskje tidligere ikke har vært gode nok til å dokumentere og forklare for dere som kunder.

I flere leveranser ligger det en god del for- og etterarbeid som ikke alltid er synlig. Vi bruker tid på både bransjeforståelse, gjennomgår aktiviteter som er utført, ser på tidligere planer, finner referanser og eksempler fra andre kunder, og legger kvalitet og tid i selve skrive-arbeid og nødvendig dokumentasjon i kundejournalene våre.

Som dere sikkert forstår at det overstående, så føres det ikke lenger timeregnskap på leveransene, da de har en stykk pris hver for seg. Det dere skal være trygge på, er at det er lagt ned et godt stykke arbeid i leveransen, at den holder høy faglig kvalitet, og møter kravene i regelverket.
 
Her er link til utsendt informasjon: 
https://7959634.hubspotpreview-na1.com/_hcms/preview/email/154922715924?portalId=7959634&preview_key=iMhFBVrf&_preview=true&from_buffer=false&cacheBust=0&hsPreviewerApp=email&
 
 
Oppdatert: 14/05/2024