Stoffkartotek manus
- Lytt til kunden
- Kartlegg hvordan kunden jobber med stoffkartotek i dag / hvordan de har jobbet med det tidligere
Argumenter for vårt stoffkartotek:
- Vi er konkurransedyktige på pris sammenlignet med andre aktører
- Avonova bruker mye tid på disse kundene som bruker stoffkartoteket aktivt, både i form av rådgivning og hjelp med oppstart og registrering av datablader i systemet
- Avonova sitt Stoffkartotek har vært en kjempesuksess og blitt tatt veldig godt imot av kundene våre
- Vi vil fortsette å videreutvikle Stoffkartoteket med forbedringer og spennende ny funksjonalitet fremover. Vi ser frem til å kunne tilby en enda bedre tjeneste for våre kunder.
Utfall:
- Kunden bruker ikke stoffkartotek og trenger det ikke = reduser til 3 stoffer (gratis)
- Kunden bruker det aktivt, men synes det er dyrt = send lead til Henrik Moland han kan gi rabatter
Oppdatert: 11/07/2024