Inkluderte tjenester for Assist storkunder
Denne rutinen definerer hva som er inkludert for Assist storkunder, med fokus på den årlige potten på 30 000 kr. Rutinen inneholder også retningslinjer for hvordan potten kan benyttes, med tydelige begrensninger på tjenester som ikke er inkludert.
Behovsprøvde tjenester som kan inkluderes for storkunder:
Behovsprøvde tjenester vurderes av porteføljeansvarlig.
Maksimalt beløp på 30 000 kr for leveranser.
Kunden skal ikke informeres om denne potten. Dette skal være en fordel som tildeles kunden ved aktivt HMS-arbeid og behov. Potten kan også benyttes hvis kunden klager på tjenester eller hvis det har oppstått feil i leveransen av våre produkter og tjenester. Summen skal ikke tilbys inaktive kunder for å få dem aktive.
Potten kan ikke benyttes til følgende:
Kursleveranser som ikke går via Helse, stoffkartotek, juridisk hjelp, eyr, entirebody eller andre tjenester levert av Solutions. Ved usikkerhet, ta kontakt med nærmeste leder.
Det anbefales for eksempel å bruke potten til:
- Samarbeidsmøter med lokal avdeling. Avklaring/administrasjon av leveranser.
- Oppmøte ute i bedriften ved HK. Kostnader og avklaring rundt pris.
- Risikovurderinger og/eller vernerunder.
Arbeidsmedisinsk poliklinikk (AMP)
Arbeidsmedisinsk poliklinikk (AMP) inngår i abonnementet med Avonova for storkunder og det gjøres ingen ytterligere begrensninger på bruk for Assist storkunde. Tjenesten tilleggs faktureres etter gjeldende prisliste på intern fakturering.
Inkluderte tjenester for Assist storkunder (gjelder ikke SMB kunder) - fordeler
- Behovsprøvde tjenester inntil 30 000,- kr.
- Arbeidsmedisinsk poliklinikk (AMP).
- Ved deltagelse i AMU for Assist storkunder er alle kostnader knyttet til leveranse av AMU inkludert*.
*Dette inkluderes også for SMB kunder mellom 30-50 ansatte med krav om etablering av AMU.