Etablering av informasjon i SAM Digital før onboarding Sverige
Gi svenske kunder en «flying start». Redusere tidsbruken for svensk PFA i oppstartsmøte.
Ansvarlig: 1.linje SystemTeam Sverige. Teamleder SystemTeam sammen med Teamleder PFA-Sverige er ansvarlig for oppdatering av instruksen.
Beskrivelse:
Når man mottar kopi av e-posten fra HUB «New customer booked a meeting»
Lag en Ticket med tittel: Onboarding Sverige – Company name
Følg rutinen for Ticket.
Arbeidsoppgaven
- Logg inn på kundens konto via “Kundestøtte» i SAM Digital.
- Legg opp følgende instrukser fra maler (Instruktioner):NB Husk å opprette kategori Informasjon på samtlige instrukser.

- Lag en Håndbok under Styrande dokument à Handböcker som skal inneholde de overnevnte instruksene. Gi navnet: «Om arbetsmiljöarbetet”.
- Dersom det er mulig, legg inn hvilket ”Hälsocenter” bedriften tilhører (Företagsinformation) – Legg også til ”Avonova Hälse AB” under Kontaktlista
- Avslutte Ticket