Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Etablering av informasjon i SAM Digital før onboarding Sverige

Gi svenske kunder en «flying start». Redusere tidsbruken for svensk PFA i oppstartsmøte.

Ansvarlig: 1.linje SystemTeam Sverige. Teamleder SystemTeam sammen med Teamleder PFA-Sverige er ansvarlig for oppdatering av instruksen.

Beskrivelse:

Når man mottar kopi av e-posten fra HUB «New customer booked a meeting»

Lag en Ticket med tittel: Onboarding Sverige – Company name

Følg rutinen for Ticket.

Arbeidsoppgaven

  1. Logg inn på kundens konto via “Kundestøtte» i SAM Digital.
  2. Legg opp følgende instrukser fra maler (Instruktioner):NB Husk å opprette kategori Informasjon på samtlige instrukser.
  3. Lag en Håndbok under Styrande dokument à Handböcker som skal inneholde de overnevnte instruksene. Gi navnet: «Om arbetsmiljöarbetet”.
  4. Dersom det er mulig, legg inn hvilket ”Hälsocenter” bedriften tilhører (Företagsinformation) – Legg også til ”Avonova Hälse AB” under Kontaktlista
  5. Avslutte Ticket