Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Leads / henvendelse fra web

Det er viktig å skille mellom leads direkte fra kunde og leads som vi selv får tak i.

- Mottar vi e-post fra kunde som er interessert i å bli kunde hos oss, skal e-posten videresendes direkte til korrekt kontaktperson. Se instruks under.

- Dersom vi får tak i et lead selv, ved å spørre kunde om de kjenner til noen andre bedrifter som kunne trengt BHT hos oss skal vi registrere det via følgende skjema (interne leads): https://info.avonova.com/leads

 

Sted: Ticket pipeline NO Kundesenter status LEADS from marketing

Assosiere Company og Contact

  • Åpne Ticket
  • Klikk på kontaktperson for å åpne Contact
    • OBS! Se om vedkommende har lagt igjen en beskjed som kan være viktig å bringe videre til salg.Finn Form Submission i feeden og klikk på Updated X properties for å finne nødvendig info


    OBS: Dobbeltsjekk alltid først i proff.no om bedriften er en del av et konsern. Dersom de er en del av et konsern ta kontakt med Åshild Svendsen eller Andre Moan Børstad for å høre om de skal hånderes som anbudskunde.

Sende LEAD

  • Lag ny e-post i Ticket
  • Se om bedriften allerede har et kundeforhold hos oss
  • Send e-post til:   
  • Nysalg Assist (under 100 lisenser)= Samuel Solvang
  • Nysalg Assist + (over 100 lisenser) = Ove Reiersrud
  • Anbud (kunder som legger ved dokumenter som skal fylles ut ved tilbud) = Åshild Svendsen eller Andre Moan Børstad
  • Helseforsikring = Remi Bråto   
  • Stoffkartotek = Remi Bråto
  • BHT kunde konvertering = Frank Pedersen

  • Ikke-kunder som etterspør enkeltstående tjenester = kundesenter@avonova.no (invoice service håndterer disse)
  • Subject: "Internt lead - assist/ helseforsikring/stoffkartotek" (ut ifra hva de er ute etter) eller "Henvendelse fra web"
  • Bruk snippet #nytt internt lead
    • Sett inn riktig informasjon i boksene []
  • Send e-post
  • Avslutt Ticket med Resolution Main:Assist eller Insurance  Sub:Lead


Oppdatert: 21/10/2024