Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Fusjonering / endring av orgnummer - Assist

 

Ved fusjonering følger alle avtaler. Det betyr at den overtagende parten, også overtar avtalen de har med oss.

 

  1. Sjekk i brreg.no at det stemmer at bedriften fusjonerer (søk opp bedriften og gå på kunngjøringer)
  2. Kunden må bekrefte at de ønsker å beholde kontoen sin i Avonova digital. Send dem snippet #dataoverføringsavtale digital.

OBS! Det er tidligere daglig leder som må bekrefte denne mailen.

  1. Når kunden har svart ok på mailen kan vi gå videre.
  2. Skriv notat på ticketen med info rundt fusjoneringen og at kunden har godkjent overføringen av digital. Pin notatet.

Ticketen skal hete «BEDRIFT AS - fusjon»

  1. Transfer ticketen til ordre/faktura.
  2. Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, kan vi opprette kontrakten til kunden på det nye org.nummeret.

Den nye ticketen som opprettes skal hete «BEDRIFT AS – overføre Assist avtale»

Husk å sende ny kontrakt til en person med signaturrett – du finner info om dette i brreg.no

 

 

I visse tilfeller må vi opprette nytt kundekort i Hubspot før vi oppretter kontrakten.

Husk å knytte kontaktperson. Legg til riktig «eier» av kundekortet (PFA).

 

 

Opprettet: 09/07/2024