Fusjonering / endring av orgnummer - Assist
Ved fusjonering følger alle avtaler. Det betyr at den overtagende parten, også overtar avtalen de har med oss.
- Sjekk i brreg.no at det stemmer at bedriften fusjonerer (søk opp bedriften og gå på kunngjøringer)
- Kunden må bekrefte at de ønsker å beholde kontoen sin i Avonova digital. Send dem snippet #dataoverføringsavtale digital.
OBS! Det er tidligere daglig leder som må bekrefte denne mailen.
- Når kunden har svart ok på mailen kan vi gå videre.
- Skriv notat på ticketen med info rundt fusjoneringen og at kunden har godkjent overføringen av digital. Pin notatet.
Ticketen skal hete «BEDRIFT AS - fusjon»
- Transfer ticketen til ordre/faktura.
- Når ticketen kommer tilbake fra ordre/faktura, kan vi opprette kontrakten til kunden på det nye org.nummeret.
Den nye ticketen som opprettes skal hete «BEDRIFT AS – overføre Assist avtale»
Husk å sende ny kontrakt til en person med signaturrett – du finner info om dette i brreg.no
I visse tilfeller må vi opprette nytt kundekort i Hubspot før vi oppretter kontrakten.
Husk å knytte kontaktperson. Legg til riktig «eier» av kundekortet (PFA).
Opprettet: 09/07/2024