Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Behandle Ticket

Hvordan behandle ticket som har kommet fra andre interne avdelinger

 

Ved mottagelse av ny Ticket:

- Sjekk at kunden sin kontaktperson og bedrift er tilknyttet i Ticket.

- Henvendelsen / spørsmål fra Kundesenter vil ligge i Note på Ticket.

 

Når oppgaven er undersøk / gjennomført:

- Trykk "Add comment" på "Note" og skriv inn svaret du vil gi tilbake til Kundesenter.

- Når henvendelsen er ferdig behandlet, transfer Ticket tilbake til Kundesenter.

 

Hvordan transfere Ticket tilbake:

- Trykk på "Status" sett status som "Transfere".

- Velg Pipeline Solution | NO Kundesenter eller Solutions | Systemrådgiver

- Velg "Transfere type"

- Trykk "Save".

 

FYI: selv om det ikke er du som avslutter ticket, vil du kunne hente ut rapport på behandlede Tickets i Hubspot.