Krisetelefon - fakturering til alle kunder
- Link til info rundt krisetelefon Kristelefon
- På fredag 15.11.2024 ble denne mailen sendt ut til kundene https://app.hubspot.com/email/7959634/details/182750375479/performance
- Fredag 15.11 går det ut en melding til alle våre BHT kunder som har standard prisliste om at de blir tilknyttet vår krisetelefon.
- Kostnaden for tilknytning er 2990,-/år
- Kundene får mulighet til å reservere seg inn 28/11.
- Kunder som ønsker å reservere seg etter de får faktura, kan også dette ved å henvende seg til kundesenteret.
- I utgangspunktet skal denne fakturaen gå ut til ca 2500 kunder som har standard prisliste; ekskludere anbudskunder, assist+ og bht+
- Kreditering av fakturaer + eventuelle reservasjoner sendes til agnethe.bergersen@avonova.no
Hva er Avonova krisetetelefon?
En trygg partner – døgnet rundt
Vår døgnbemannede krisetelefon er alltid tilgjengelig for å gi umiddelbar støtte ved behov.
Telefonen bemannes av erfarne helsepersonell med spesialkompetanse på kriser og kan gi:
- Praktiske råd og støtte til ledere
- Psykologisk førstehjelp og omsorg for medarbeidere
- Kartlegging av behovet for videre oppfølging
Krisetelefonen er tilgjengelig hele døgnet på 81 00 24 00. Tjenesten kan brukes etter avtale med leder, og samtaler kan gjennomføres på telefon, nett eller fysisk der det er mulig.
Hvorfor må kundene betale for tilknytning?
- Krisetelefonen er bemannet 24/7 med våre egne, dyktige kollegaer med spesialkompetanse i krisehåndtering. Det er dyrt å drifte en slik tjeneste som står klar dersom krisen treffer. Denne kostnaden fordeler vi nå på alle kunder som ønsker å benytte seg av denne.
- Mange av våre kunder vet ikke om tilbudet- en tilknytning vil øke bevisstheten rundt at de har en tjeneste de kan benytte dersom krisen oppstår
- Dette er altså en billig forsikring for å få fantastisk hjelp dersom krisen inntreffer
Hva med dem som har krisetilknytning i dag?
- Vi endrer nå tilknytningen til en lik sum for alle standard BHT-kunder. Dette skaper forutsigbarhet og likhet for oss slik at vi kan opprettholde et best mulig tilbud.
- Anbudskunder og kunder med særavtaler beholder tilknytning i hht sin avtale.
- Assist + og BHT+ kunder beholder tilknytning som en del av avtalen. De nye BHT+ avtalene har krisetelefon inkludert i abo og får ikke en separat faktura på det.
Oppdatert: 18.11.2024