Gå til innhold
Norsk – Norge
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Assist oppsigelser vi ikke får tak i

 

Rutine når vi ikke får tak i kunder på telefon

Dag 1:

E-post med oppsigelse mottatt. Vi ringer kunden. Får vi ikke kontakt sender vi kunden en e-post #prøvd å kontakte deg

Dag 2:

Ring kunden på nytt, gjerne før og etter lunsj.

 

Uke 1:

Ring kunden en gang om dagen og send en e-post mot slutten av uka om at vi ikke får tak i de med en oppsummering på at vi har forsøkt å komme i kontakt x antall ganger i løpet av uka.

Uke 2:

Ring kunden 3 dager i uken (man, ons og fre) og send en påfølgende e-post mot slutten av uka.

Uke 3:

Ring kunden 2 dager i uken (tirsdag og torsdag) og send en påfølgende e-post på fredag.

Uke 4:

Ring kunden 2 ganger (tirsdag og torsdag) og deretter send en større oppsummering med antall forsøk per tlf og mail. Bruk #ikke fått tak i kunde uke 4

 

Oppdatert: 22.01.24