Skip to content
English
  • There are no suggestions because the search field is empty.

Rutine: Hvordan opprette og følge opp en ticket i HubSpot

Denne rutinen viser hvordan du oppretter en ticket og hva som skjer videre i saksbehandlingen.

1. To måter å opprette ticket

Se opplæringsvideo som viser rutinen steg for steg

a) Via bedriftskortet (firmaets kontaktkort)

  • Gå til riktig firma i HubSpot

  • På høyre side, finn seksjonen "Tickets"

  • Klikk "+ Add" for å opprette en ny ticket som automatisk kobles til riktig firma

b) Via HubSpot-skjema (direkte lenke)


2. Fyll ut ticket korrekt

  • Pipeline: Avonova – alle henvendelser

  • Velg riktig kategori (fire alternativer)

  • Ticket-navn skal KUN være kundens navn for tydelig oversikt og enkel søk

  • Alle obligatoriske felt må fylles ut – ellers får du ikke sendt saken


3. Hva skjer etter innsending?

  • Fordeling: Ticketen fordeles automatisk til riktig avdeling eller saksbehandler 

  • Prioritering: Saker behandles etter innhold og hastegrad

  • Bekreftelse: Automatisk e-post sendes til innsender med informasjon om videre saksgang
    Du trenger ikke følge opp manuelt – kontakt teamleder kun ved hastesaker

  • Eventuelle spørsmål eller avklaringer vil bli sendt pr e-post til innsender
  • Behandling og dokumentasjon:
    Ticketen følges opp og knyttes til kundekortet i HubSpot og sikrer at nødvendig informasjon blir loggført på kundens profil.


❓ Trenger du hjelp?

Har du spørsmål om skjemaet eller tickets, kontakt:
kundesenter@avonova.no

Opplever du problemer med tilgang til HubSpot?
helpdesk@avonova.no


Flytskjema for ticketbehandling:

Ticketbehandling via HubSpot